Jobba som Judas

Idag jobbar jag min första heldag sen jag gick hem för drygt ett år sedan, då med stor mage innehållande en lite Irma nu ett år senare lite mindre mage, bättre kondition och inget illamående ;-) Så nu är det väl bara att köra på!

Ska bli skoj att äntligen få jobba med Jenny igen, vi har inte jobbat tillsammans på 2 år pga av en lite Sam & en liten Irma.

Idag är det påskvandringar som gäller på jobbet och såklart fick jag rollen som Judas ;-) fyra påskvandringar à 1 h och sen lära känna ett gäng nya barn som börjat sen jag slutade. Lär vara trött ikväll efter ca 12 h på jobbet men känns skönt att vara tillbaka.

Nu pussa hej då till min familj och sen borde taxiJenny komma strax.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback