30 ÅR

Jag är nu 30 år!

Snygg, stark, spänstig och pigg.... vore ju skönt att vara... men jag är iaf en lycklig 30 åring som är väldigt trött för jag har två underbara barn som tar min kraft men är ju även de som gör mig lycklig <3

Volvo, villa, visa, katt, två barn och ett jobb. Var väl nästan så jag som 10 åring hoppades och drömde att min liv skulle se ut vid 30 :-)

Jag hade en underbar 30 års dag i Lönnånger med min underbara  familj



  
  

    



- Mamma, om denna dagen är en dröm vill jag ALDRIG vakna!

Bättre betyg än så kan jag ju inte få på min födelsedag, tack min kloka son för att du finns!
<3<3<3

I lördags hade jag 30 års fest, kräftskiva med 20 UNDERBARA tjejer! Verkligen en toppen rolig kväll.

   

 
  
  

Så nu känner jag att jag har haft min 30 årskris klart och ska njuta av varje dag för med alla de fina vänner jag ha och min älskade familj kan ju livet inte annat än vara underbart <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback