ÅNGEST

Imorgon börjar Irma på dagis! Jag är inte redo!! Hon låg ju nyss som en liten skatt på mitt bröst, nu springer hon runt och älskar när det är många barn omkring henne. Blir bra, det vet jag ju men just känslan att jag aldrig mer kommer ha en liten bebis känns lite extra ikväll ..

Har förutom att haft ångest för det idag haft panik hos tandläkaren. Alltså jag har aldrig haft något emot att gå till tandläkaren men denna rotfyllning tar kol på mig!! 4*2 timmar har jag nu legat i tandläkarstolen och gapat, 3*4 timmar har varit med en HEMSK PANIKFRAMKALLANDE ÄCKLIG duk över mun & näsa. Så fort de sätter duken över näsan & munnen får jag känslan av att jag kommer kvävas vilken sekund som helst. Nu är i alla fall tanden rotfylld och bara ett besök återstår sen ska tanden vara hel igen.

Kryper strax ner i sängen och hoppas att jag vaknar till en bättre dag imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback