SOMMAREN 2012

Har varit en ganska kall sommar, en del regn och många myggor.
Vi har varit mycket i stugan och hängt med familjen och vänner.

En lite tur till Helsingfors blev det, Ebbe sa en dag -

-Mamma! Jag vill åka utomlands!
-Okej...
-Jag vill åka flyg, tåg, buss eller båt!
-hmm, okej! Vi åker till Helsingfors med färjan
!



hihi så vi bokade och drog med oss Elin, Magnus, A & W.

  
   
  

Ebbe var mycket nöjd med resan :-)



Blogg appen har inte fungerat på hela sommaren :-( därför dåligt med uppdateringar..

Återkommer med sommarens viktigaste händelse, min 30 års dag ;-)


Kommentarer
Postat av: Johanna

O, en uppdatering ;-) Kul! (jag har inte varit mycket bättre själv...)

2012-08-14 @ 10:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback