1:a advent

Oj vad tiden går fort!! Är tre veckor kvar till julafton och jag har ju knappt hunnit förstå att sommaren är slut!

Vi vaknade i lördags till ett snölandskap, Tomas ropade att Ebbe skulle komma och titta ut.. Ebbe tittade ut och såg oberörd ut

-Men ser du inte vad mycket snö som kommit!?
-Jo..
-Häftigt va!?
-Är väl inte konstigt! Det är ju första december idag!!

Härligt att vara sex år (snart) och veta/kunna allt utan minsta problem ;-)

Jag hade en härlig helg med tjejmiddag, adventsfika och mys med familjen.

Nu ligger jag nerbäddad och känner mig utslagen.. tre omgångar med julspel som gravid Maria knäckte mig.. är inte lätt att både höra änglar, vara gravid och födda barn TRE gånger på en förmiddag!!! Tur jag är ledig imorgon!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är verkligen härligt med snart-sexåringar som alltid har rätt ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback