LUCIA

Började dagen med luciatåg på förskolan där Irma gjorde sitt första framträdande inför stor publik, hon satt i frökens knä och såg väldigt fundersam ut. Men såklart sötaste tomten jag sett ;-)

Avslutade dagen med luciatåg på förskoleklassen där Ebbe och hans klasskompisar hade det vackraste luciatåg jag sett, en lite tår och ett stort leende på läpparna tror jag alla vi som tittade hade.

Löst sig med försäkringskassan även! först pratade jag med en kvinna som inte visste knappt vad sgi är fast hon är handläggare .. konstigt .. efter det samtalet grät jag av ilska. Sen ringde en annan kvinna upp mig som tittade igenom allt och förstod inte problemet :-) så nu har jag rätt sgi! SKÖNT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback