Äntligen SOL

En liten prinsessa är född och jag fällde några tårar när den stolta fadern stod inför pressen och berättade sen stora nyheten <3 Är en stor fantastisk känsla att vara nybliven förälder och det man vill är att berätta för hela världen "titta här är våran vackra dotter/son, vackrast i världen" man såg hur stolt & lycklig han var.

GRATTIS till Kronprinsessan Viktoria & Prins Daniel!

Min prinsessa hon har vattkoppor över hela sin kropp men verkar ännu helt oberörd, hon far omkring på golvet kryper och stannar för att ställa sig upp hela tiden med ett stort leende.

Idag har hon även börjat krypa fram till mig titta på mig och säga heeejjj, även låg hon på skötbordet och sa pappa

IRMAS TVÅ FÖRSTA ORD!!!
- Hej
- Pappa

STOLT mamma! (även fast hon sa pappa först) ;-)

Blir tokig på att det inte går att kommentera inläggen jag gör via telefonen!!


Kommentarer
Postat av: Mimmpan

Nu går det efter att jag gått in på datorn och ändrat inställningar men vill ju inte göra det varje gång :-(

2012-02-23 @ 12:17:20
Postat av: johanna

Aha, är det därför, dumt.

Vilken duktig tjej, första orden!

2012-02-23 @ 13:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback