LOVEFILM



Kom med i en kampanj på buzzador om att få testa LOVEFILM 

http://www.lovefilm.se/welcome/home.html

och fick i början av veckan hem två spel till wii. De kom perfekt till Ebbe fick vattkoppor så han har haft många timmar med dessa spel (för många om han vore frisk). De två spel jag lånat hem var från 3 år, enkla spel och enligt mig tråkiga spel .. men vilken tur då att jag inte hade köpt dem utan bara lånat/hyrt dem!

Man kan på lovefilm både låna/hyra spel, filmer och serie. Enkelt och smidigt! La beställningen i helgen och hade dem i brevlådan i tisdags, när man spelat klart läggar man dem i det medföljande kuvertet som är frankerat och klart och skickar tillbaka. Man får har dem hemma så länge man vill!

2 spel eller filmer får manha hemma åt gången, det är en månadsavgift som jag nu inte hittar igen men kring 150:- i månaden och då får du låna/hyra hem så många du hinner på en månad.

Bra grej! :-) speciellt på spel tycker ju jag då man som 5 åring lessnar på spelen ganska lätt och de är ju svindyra att köpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback