MARIA

När Irma var i min mage så döpte Ebbe henne redan när jag var i vecka 12 till MARIA han var då säker på att det var en liten tjej därinne, och såklart hade han rätt. En liten Irma Peggy MARIA <3 som idag har sin allra första namnsdag!

Vi firade den stora dagen med ett besök på kulturmagasinet där det var babymingel, hon fick måla för första gången. De hade ställt fram mangopure, sylt, fil & chokladsås och pendlar sen skulle de små måla på vaxduken. Irma satt där vi bordet och åt i ca 20 minuter ;-) gott! Även penseln gick att äta på! Jag målade lite åt henne men hon åt upp det också <3

Lunch tillsammans med Anja & Mikaela hann vi med också innan det var tajm att hämta Ebbe.


Kommentarer
Postat av: AnnaMia

Hihi kul ide, måla med mat :) var det någon som målade istället för att äta? Hmm.. Hur kunde jag glömma skriva Irma?! :O

Postat av: johanna

Vad roligt! Bra idé. Jag ser fram emot när Aline kan sitta i barnstol.

2012-02-29 @ 13:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback