Vattkoppor var det här!

TRE vattkoppor har ploppat upp på Ebbe, lär ju vara ganska många fler när han vaknar imorgon. Trodde det skulle dröja några flera dagar innan han skulle bli dålig men antagligen blev han smittad tidigare på dagis. Skönt att han får nu när jag ändå är hemma hela dagarna och innan han börjar skolan, men självklart aldrig roligt när ens barn är sjukt... och vi är instängda i först ca 1 vecka och sen antagligen en till när Irma får om ca 2 veckor.



 



(Bilderna är från kanske någon vecka/veckor sedan..
när Max hängde med oss och de målade sina namn)


När jag var liten, gissar på att jag var ca 5 år hade jag och min syster vattkoppor på julafton, våran mamma var då snäll och satt på oss varsin röd klänning med vita prickar och själva var vi vita med röda prickar.. måste nog leta reda på bilden ;-)


Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Hihi, låter som ett roligt foto :-)



Sv: ja, du MÅSTE testa chokladen om du gillar lakrits, supergod!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback