Ida-Marie tid

ååå så skönt

Efter många långa nätter med feber och skrik vakna jag efter ännu en, att vakna av den gladaste tjej man kan tänka sig som slänger sig över och pussar (äter upp min näsa) är underbart! Att sedan äta frukost med min fantastiska (oromantiska) man och se barnen leka på golvet är verkligen livet. OCH att sedan både min man och mina två underverk hoppar in i bilen och åker till Skedvik för att vara borta i flera timmar gjorde ju just denna förmiddagen helt perfekt

Jag har läst igenom tidingar, löst melodikrysset, tagit en lång dusch, fixat mig i lugn och ro, slagit in paket, pratat med mamma i telefon, målat naglarna och vilat mitt huvud.

<3 <3 <3

Nu är jag redo att hänga med min familj i flera dagar ;-)


Kommentarer
Postat av: johanna

Låter som en perfekt lördag, som du är väl värd efter jobbiga sjukdagar!

2012-01-28 @ 20:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback