Mitt öra

gör ONT, vaknade strax före 3 av att det gjorde super ont efter att alvedonen börjar värka somnade jag om för att vakna strax därefter av att två monster ville kliva upp :-( Gjorde ett försök att de båda skulle somna om i soffan med så lättlurade är de ju tyvärr inte.




Ipren, alvedon och Petter räddade dock min förmiddag! Hittade ett paket med ipren som jag inte hittade i natt och så ringer det på dörren och där står Ebba, Emelie & Petter och vill ta med sig Ebbe ut i backen och sen bjuda honom på lunch. TACK! TACK! Nu har Irma sovit lite över en timme och jag har hunnit sova en liten stund och ätit lunch, tur det finns värktabletter och fina vänner!

Nu hoppas jag verkligen denna värk försvinner för imorgon ska vi ju på 30 års fest på stadshuset och fira att Fredrik blir 30 år före mig ;-) 



hihi samma tempo hoppas jag det blir på lördag ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback