LÅNG helg

eller helgen + föräldraledig + Sveriges nationaldag = jag jobbar på torsdag nästa gång :-)

Dessa dagar tänkte jag fylla med 1 års kalas hos Mirah, middag med tre pappor & ett helt gäng med barn ;-) dejt med Johanna, Aline & Axel och ÄNTLIGEN få umgås med Mikaela & Anja. Sova vore skönt att hinna med också!

Hemma har vi just nu en liten tjej som börjat visa hos att hon har humör ;-) och har full koll på precis vad hon vill. Vi jobbar ju hårt på att säga mamma... vilket går ganska dåligt.. just nu är jag babba, men om innan 11/6 fixar hon det! ;-)

Några bilder från veckan som gått -


Kommentarer
Postat av: JennyÖ

Nämen, fick lilla jag vara med på ett hörn? :) <3

2012-06-01 @ 22:02:10
Postat av: johanna

Skönt med långledigt! Och det ska bli kul att ses

2012-06-01 @ 22:14:02
Postat av: Annamia

Jag är också ledig tills på torsdag! Förutom imorgon då. Vi har inget att göra! Vill ni kanske vara med oss ngn dag? :)

Postat av: Mimmpan

Klart vi vill hänga med er också :-)

2012-06-02 @ 20:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback