BLÄ

Nä kom inte undan :-( låg mest hela dagen igår med värk i kroppen och super trött. Försökte sova, hoppades kunna sova bort illamåendet.. fungerade inte!! Kvällen & natten var hemsk :-( känner mig helt tom och har värk i kroppen men illamåendet är borta och jag hoppas det fortsätter hålla sig borta!

Blåbärssoppa, cocacola, resorb & treo är dagens frukost.

Hoppas verkligen Ebbe slipper bli dålig, min mini stora kille har ju liksom inget att ta av när han blir sjuk så magsjuka vore ingen höjdare.

Tänk att jag mådde så här i flera månader med Irma (&Ebbe) i magen. Magsjuka i tre månader på streck är som en mardröm, är ju helt färdig efter ett dygn. ALDRIG mer gravid!!!


Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas ni blir bättre snart och att Ebbe klarar sig!

2012-03-21 @ 09:38:58
Postat av: johanna

Nä... hoppas ni blir friska nu, och att Ebbe slipper. Men vi skjuter lite på vår sent tror jag ;-) Kram!

2012-03-21 @ 10:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback