Skrik & storm

Äntligen ligger jag på sängen på en av mina favorit platser på jorden. Är alltid härligt att komma fram till stugan och mysa ner sig.

Vi åkte från strålande sol & blå himmel till STORM, när jag tog ut Irma ur bilen slutade hon andas så det var snabbt att ta in henne i bilen igen och sen lägga en filt runt henne och ha henne nära nära för att hon skulle slippa hålla andan hela vägen till stugan. När jag sedan kämpade mig fram genom storm och djup snö tittade hon på mig och skrattade hela vägen.. tacken det ;-)

Flisan tyckte det var konstigt att åka bil långt men det gick bra, när vi kom fram drog hon ut ... panik ... Tomas lyckades fånga in henne TUR! Nu verkar hon kommit till ro och ligger med T och myser.

Nu bok och antagligen sover jag ganska snart..


Kommentarer
Postat av: Mimmpan

glömde skriva om skrik som jag ju skrev i rubriken.. Irma skrek nämligen från Östersund och hela vägen till Enafors :-/ vi testade allt men hon var SÅ arg och skulle inte åka bil helt enkelt. Tur var att så fort vi kom fram var hon vanliga glada Irma igen <3

2012-03-07 @ 21:32:39
Postat av: johanna

Ha det riktigt skönt! Och hoppas hon inte skriker på hemvägen. Kram!

2012-03-07 @ 22:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback