Vänskap

Igår morse knackade det på dörren, jag tittade ut och tänkte "varför knackar Ebbe?" när han fortsätter går jag och öppnar. Utanför dörren står min tremänning Otto, som liksom Ebbe är 5 år. Dagen räddad! två lyckliga killar fann varandra direkt och lekte hela dagen & hela kvällen.

Ebbe & Otto träffas tre-fyra gånger per år och varje gång är som om de träffas varje dag <3 de är vänner som har otrolig fantasi, älskar att diskutera och kan leka från tidig morgon till sen kväll.

Igår kväll var vi på "12 års Mello kalas", en annan av mina tremänningar hade sin 12 års dag igår och det firades med tårta, chips, popcorn, ostkrokar, kex, ost, frukt och vi satt hela gänget för att följa Mello. Ebbe grymt missnöjd när Mirakel bara hade fått 1 poäng... ännu mer missnöjd när den sedan inte ens vann folkets röster.. Vi andra tyckte rätt låt vann!!


Kommentarer
Postat av: Nina

Haha stackars Ebbe! Jag kunde faktiskt inte heja på Mirakel ens för hans skull :P

2012-03-12 @ 09:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback