Förskolan

Idag har jag varit med Irma på förskolan, hon verkar trivas med alla kompisar och att få vara ute är en klar favorit + kanan som finns inne. Vi gjorde ett försök att sova där efter lunch men hon hade lite svårt att slappna av och ville hellre leka än sova. Jag känner att jag får lite ont i magen över att lämna henne där sedan, liten Irma utan mamma & pappa :-( Dock är personalen underbar och det gör ju att jag vet att det kommer kännas bättre snart..

Imorgon dax för jobb igen två dagars jobb innan det är helg igen. Skönt att Tomas tar över inskolningen så jag slipper få ont i magen när hon ska lämnas där "själv" på stora dagis.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Stor liten tjej!

2012-09-05 @ 12:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback