Semester!!?

Tanken var sex dagar i fjällen som nu hunnit minska till att om vi har riktigt tur bli tre dagar men då måste Irma bli frisk imorgon och vi andra får inte hinna bli sjuka ... Ja vi får se hur det går med den saken..

Vi har alltså semester både jag & T, tänk försöka passa på att fixa lite i tvättstugan nu när vi ändå är hemma.. ev kan ju tvättstugan hinna bli klar i år :-)

Ikväll har jag varit på stan där det var tjejkväll, massa erbjudanden och mycket folk. Trevligt!! Och ännu trevligare att få hänga lite med J & V hinner ju sakna dem massor när jag inte jobbat något på hela veckan. Jag köpte två par skor för 159:- FYND!

Puss å godnatt måste väl sova nu för strax vaknar Irma och skriker någon timme eller två :-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback