Möhippa

Igår hade vi möhippa för min fina vän Elin <3 Blev en riktigt rolig, mysig och trevlig morgon-dag-kväll-natt! Dagen började med en vandring hemifrån Elin och upp till Selånger kyrka där hon blev hämtad och körd till Gallerica. På Gallerica hade vi det riktigt mysigt vi åt lunch, skrattade, spelade in några låtar & Elin drejade.

Kan verkligen rekommenderar ett besök på Gallerica i Kolsta!! Mycket fint där och mysig liten butik!

När musiken tystnade ;-) åkte vi till nöjeshallen för en drink och en tur på en STOR penis *haha* skrattar bara jag tänker på hur Elin for omkring *haha* Hon fick stor publik i åldrarna 6-60 år *haha*

Sen blev det vin & choklad provning och middag hemma hos mig, följt av en kväll av vin, sång, prat, skratt och vinst i sing Star 3 gånger (alla gånger) för mitt lag.

Hoppas och tror att även Elin är MYCKET nöjd med dagen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback